ZAKUPY
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez serwisy www.skyline.sklep.pl. Po złożeniu zamówienia, zamówienie automatycznie otrzymuje status "oczekujące" do momentu aż pracownik sklepu potwierdzi mailowo lub telefonicznie przyjęcie zamówienia do realizacji. Zamówienie zyskuje wówczas status "w realizacji".
W momencie wysłania towaru zamówienie otrzymuje status "zrealizowane", a Klient otrzymuje nr nadania przesyłki wg. którego może śledzić gdzie znajduje się paczka.
W przypadku odbioru osobistego, pracownik sklepu informuje że paczka jest gotowa do odebrania.
2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.
3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
4. Przedmiotem sprzedaży są produkty wymienione w ofercie przedstawionej na stronie internetowej sklepu w chwili składania zamówienia.
5. Koszt wysyłki przy dokonaniu przedpłaty na konto jest DARMOWY. Przy płatności u kuriera wynosi 15pln.
PŁATNOŚCI
Proponujemy Państwu następujące formy płatności za zamówiony towar:
za pobraniem – płatność realizowana jest w momencie dostarczenia przesyłki;
przelew ONLINE – towar zostanie wysłany w chwili otrzymania przelewu bankowego za pośrednictwem platformy
PRZELEWY24.
DOSTAWA PRODUKTÓW
1. Proponujemy Państwu następujące sposoby dostarczania towarów:
przesyłka kurierska
odbiór osobisty
F.H. SIGMATEC Rafał Matuszczyk
42 - 221 Częstochowa, ul. Skwerowa 21
NIP 5732507830
REGON 240194544
Poland
tel. +48 601 834 296, tel./fax +48 34 362 07 43
e-mail: biuro@skyline-poland.eu
Woj.Śląskie Pow.Częstochowa
Branża artykuły dziecięce
ZWROT TOWARÓW
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia
od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas F.H. SIGMATEC Rafał Matuszczyk 42 - 221 Częstochowa, ul. Skwerowa 21, e-mail: biuro@skyline-poland.eu o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz
DANE SKLEPU: F.H. SIGMATEC Rafał Matuszczyk
42 - 221 Częstochowa, ul. Skwerowa 21
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
REKLAMACJE
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę
1. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar, a o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać lub nie odbierać przesyłki.
2. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu www.skyline.sklep.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją udzielaną przez producenta lub dystrybutora którego, okres wynosi 12 lub 24 miesiące w zależności od produktu.
3. W przypadku reklamacji towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki należy dołączyć kartę gwarancyjną podpisaną i podstemplowaną przez Sprzedającego.
4. Towary objęte gwarancją producenta prosimy odsyłać bezpośrednio na adres producenta oraz postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Pozwoli to Państwu zmniejszyć koszty napraw podczas okresu objętego gwarancją oraz przyspieszyć czas naprawy.
5. W przypadku reklamacji podczas okresu objętego gwarancją przesyłka realizowana jest na koszt producenta.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. zobowiązujemy się do ochrony państwa danych osobowych. Zgodnie z ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania lub żądania usunięcia ich z naszej bazy danych.